Advertisement

ओस्कार सकियो तर हलिउडमा आँधी आउँदैछ

0 12

Advertisement

३० फागुन, काठमाडाैं । फिल्मको प्रचार, भविष्यवाणी गर्नेहरुको बकबक, मनोनित हुनेसँगको रमाइलो । बितेको महिना विश्व फिल्म र कला पत्रकारिता ओस्कारमय बन्यो । सोमबार बिहान बाँडिएको मनोरञ्जनात्मक ओस्कार समारोहले हलिउडको आकाशमा बादल मडारिएको संकेत गर्छ, जुन कुरा हलिउडलाई मात्र थाहा छ ।

उपभोक्ताको रुपमा हामी सामग्रीलाई पर्खने दर्शक मात्र हौं । तर यो सोचाइ पनि आफैंमा समस्याको एक हिस्सा हो । के भइरहेको छ भन्ने कुरा निश्चित नहुँदासम्म यसबारे बढी सोध्न पनि सक्दैन ।

सन् २०२४ को बक्स अफिसमा प्रभुत्व जमाएको साइन्स फिक्सन फिल्म ‘ड्युन पार्ट २’ निर्देशन डेनिस भिलेनुभजस्ता ठूला हलिउड निर्देशकले टाइम म्यागजिनसँग भने, ‘हामी यतिबेला निकै रुढीवादी समाजमा बाँचिरहेका छौं । यहाँ रचनात्मकतालाई प्रतिबन्ध लगाइएको छ । यहाँ सबथोक वालस्ट्रिटबारे मात्र छ । स्वतन्त्रता र जोखिम लिने कुराले मात्र सिनेमालाई जोगाउन सक्छ । र, तपाईंले यसअघि नदेखेको कुरा देख्दा दर्शक उत्साहित भएको देख्नुहुन्छ । इशा राय, डेकोटा जोन्सनजस्ता स्टारले नाफाका लागि काम गर्ने हलिउड कार्यकारीको प्रवृत्तिको आलोचना गर्दै आएका छन् ।’

गत वर्षको गर्मीयाममा लेखक र अभिनेताको हड्ताल टुंगिएपछि फिल्मको बाढी आउनुपर्थ्यो तर हलिउड कार्यकारीहरुले यो प्रक्रियालाई अवरुद्ध गरिरहेका छन् । ‘रेखाभन्दा तलका कामदार’ भनिने प्राविधिक यतिबेला कार्यकारीसँग वार्तामा छन्, हलिउड अर्को ठूलो हड्तालको संघारमा छ जस्तो देखिन्छ ।

आइतबारको अवार्ड ग्रहण भाषणमा क्रिस्टोफर नोलन (जसले ओपेनहाइमरबाट उत्कृष्ट निर्देशन विधामा जिते) र लेखक–निर्देशक कोर्ड जेफरसन (जसले आफ्नो फिल्म डेब्यु, अमेरिकन फिक्सनको लागि सर्वश्रेष्ठ एडप्टेड स्क्रिनप्ले जिते)ले व्यक्तिगत रचनात्मक आवाजका लागि जोखिम लिन हलिउडलाई आग्रह गरे । ‘२०० मिलियन डलरको एउटै फिल्मभन्दा बढी १० वा २० मिलियन डलर लगानीमा फिल्म बनाउने प्रयास गर्नुस्,’ जेफरसनको सुझाव थियो ।

साँचो अर्थमा हलिउड कलाकारको साथी भएको छैन । याद गर्नुहोस् कि क्याथरिन हेपबर्नले १९३० को दशकको अन्तमा स्वतन्त्र थिएटर ओनर्स एसोसिएसनले उनलाई ‘बक्स अफिस विष’को संज्ञा दिएको थियो । त्यसपछि उनी आफैंले पुनरागमनको रणनीति बनाउनुपरेको थियो ।

सबै फिल्म निर्माता र कलाकारलाई पैसा चाहिन्छ तर जेफरसनले सुझाव दिए झैं तपाईंलाई केही ठूलो बनाउनका लागि भने पैसा चाहिंदैन । ‘ओपेनहाइमर’ले अवार्ड जित्दा मार्टिन स्कोरसिसको ‘किलर अफ द फ्लावर मुन’ले अवार्ड जित्न सकेन । यसले फिल्मको गुणस्तरलाई चित्रण गर्दैन । यी दुवै फिल्म कल्पना लोकमा सयर गर्दै ठूला पर्दामा हेर्नका लागि बनाइएका थिए । फिल्ममा उनीहरुको गुणस्तरको मापन, जोश र ऊर्जा कहीं पनि संकुचित छैन ।

‘ओपेनहाइमर’ गएको गर्मीयाममा दुई फिल्मको लहरलाई लिएर संयुक्त रुपमा भएको भनिएको ‘बार्बेनहाइमर’को एउटा हिस्सा थियो । यदि तपाईंले मौलिक, महत्वाकांक्षी र सुन्दर फिल्म दर्शकलाई दिनुहुन्छ भने दर्शक आफ्नो कम्फर्ट–जोनबाट बाहिरिन सक्छन् भन्ने कुरालाई हलिउड कार्यकारीसामु प्रमाणित गर्नुपर्छ ।

ग्रेटा गेर्विगको बार्बी हामीले देखेका कुनै पनि फ्रेन्चाइजी किकअफ भन्दा फरक छ । लगभग सबैले के सोचेका थिए भने ‘किलर्स अफ द फ्लावर मुन’ले उत्कृष्ट अभिनेत्री विधामा अवार्ड जित्नेछ । उनले यो विधा जित्ने चर्चा महिनौंदेखि चलिरहेको पनि थियो । तर त्यो कुरा आंशिक थियो । निर्माता कम्पनी एप्पलले ओस्कार जित्न सकेन तर यसले दर्शकलाई के अर्थ दिन सक्छ भने दर्शकलाई विशेष महसुस गराउनुपर्छ भन्ने सही रणनीति अख्तियार गर्नैपर्छ ।

यो थोरै निराशाजनक र केही आशावादी छ कि फिल्मको सफलता रणनीतिमा निर्भर हुनसक्छ । हामीमध्ये जो अझै पनि फिल्मलाई हलमै हेर्न जानुपर्छ भन्ने धारणा राख्छौं । नोलनले जस्तै ओटीटी स्ट्रिमरलाई शत्रुको रुपमा हेर्नुपर्छ भन्ने धारणा सही छैन । नोलनले स्ट्रिमिङलाई खतरा मात्र भनेका छैनन्, फिल्मको भौतिक रिलिजको वकालत गर्दै आएका छन् ।

नेटफ्लिक्स फिल्मका पूर्वअध्यक्ष स्कट स्टुबरले बितेको दशकमा ‘रोमा’ र ‘आइरिसम्यान’जस्ता केही फिल्मका अनुभवलाई ल्याए । उनले द पावर अफ द डग, ग्लास ओनियन : अ नाइभ्स आउट मिस्ट्री, म्यारिज स्टोरी, अल क्वाइट अन द वेस्टर्न फ्रन्ट पनि ल्याएका छन् । ‘किलर्स अफ द फ्लावर मुन’ले ओस्कारमा केही पनि जितेन तर यसले यस्तो मानक खडा गरेको छ, जसमाथि हलिउड कार्यकारीले बाजी लगाउनुपर्छ ।

एउटा शब्द ‘स्टुबर’ भन्ने छ, जसलाई लिएर ‘लेगो’ फिल्मका निर्माता ड्यान लिन र नेटफ्लिक्सका सहायक कार्यकारी अधिकृत टेड सारान्डोसबीच हलमा फिल्म रिलिजको प्राथमिकतालाई लिएर मतभिन्नता प्रकट भएको थियो । यो रणनीतिको उद्देश्य थोरै फिल्ममार्फत उच्च गुणस्तर हासिल गर्ने थियो । उपभोक्तालाई लुगाको गुणस्तर थाहै नदिइकनै बितेको २५ वर्षमा ‘फास्ट-फेसन’मा जुन परिवर्तन र सस्ता लुगाको जुन बाढी आएको छ, त्यसैगरी उपभोक्तालाई परिवर्तनशील गुणस्तरको साथमा धेरै सामग्री प्रदान गर्ने उद्देश्य उक्त रणनीतिमा लुकेको छ ।

के हामी अझै पनि नयाँ संवेदना र भावना जगाउने उद्देश्यले बनेका फिल्म हेर्न चाहन्छौं ? सर्वोत्कृष्ट अभिनेत्री विधामा एम्मा स्टोनको जितले लिली ग्लाडस्टोनका धेरै प्रशंसकलाई निराश बनाएको हुनसक्छ । तर योर्गोस ल्यान्थिमोसको फिल्म ‘पुअर थिंग्स’ शारीरिक प्रदर्शनको एक आश्चर्यजनक उपलब्धि हो । साथै यौन स्वतन्त्रताको विचारको मस्तिष्क अन्वेषण हो । यदि तपाईंलाई ‘पुअर थिंग्स’ टाउकोको कसरतका लागि मात्र हो भन्ने लाग्छ भने हेर्नुस् यसले विश्वव्यापी बक्स अफिसमा १०८ मिलियन डलर कमाउँदै उत्कृष्ट प्रदर्शन गरेको छ ।

उपभोक्ताको रुपमा हामी वास्तवमै के चाहन्छौं ? के हामी ‘ओपेनहाइमर’ र ‘किलर्स अफ द फ्लावर मुन’जस्ता स्थापित निर्माताले बनाएका विचारशील फिल्म हेर्न चाहन्छौं ? के हामी ‘अमेरिकन फिक्सन’जस्तै कम बजेटमा बनेका तर ऊर्जाशील फिल्म हेर्न चाहन्छौं ? यो फिल्मबाट जेफ्री राइटजस्ता नयाँ कलाकारले चम्किने मौका पाए । के हामी ‘पुअर थिंग्स’जस्ता फिल्म हेर्न चाहन्छौं, जसले कस्ट्युम डिजाइनसहित चार ओस्कार अवार्ड जित्यो । यदि हामी फिल्मलाई कलाको रुपमा हेर्न चाहन्छौं भने यी सबैको प्रश्नको एउटै उत्तर हुनेछ, अवश्य पनि । स्ट्रिमिङ सर्भिसले पनि यस्ता फिल्ममा पैसा खन्याउन सक्छन् । उनीहरुलाई थिएटरमा पनि ठाउँ दिनु आवश्यक छ, जसले पर्दाका पर्दाका प्रत्येक इन्चलाई आकर्षक तुल्याउन सक्छन् ।

कोरोना महामारी सुरु भएदेखिका केही वर्षमा फिल्ममा निकै रुचि राख्ने मेरा अनगिन्ती साथीहरुले ब्रह्माण्डको सबैभन्दा ठूलो आविष्कार गरेजस्तै तरिकाले भनेका थिए, ‘जब म मेरो घरको ठूलो टिभीमा फिल्म हेर्न सक्छु भने किन दुर्गन्धित पुरानो थिएटरमा जान्छु ? उनीहरुले ठूला कर्पोरेट स्ट्रिमरको रणनीतिलाई मजाले पछ्याएका छन् । उनीहरु आफूले थोरै लागतमा मूल्यवान सेवाको फाइदा लिइरहेको सोच्छन् ।

अब यो सबै कुरा परिवर्तन हुनेवाला छ । अब हामी स्ट्रिमरको सेवामा यति अभ्यस्त हुन थालेका छौं कि उनीहरुले दर बढाउन थालेका छन् । अब हामीले निर्णय गर्ने बेला आएको छ, महान् फिल्म बनाउन खोज्नेहरुको पक्ष लिने कि कुनै पनि तरिकाले हामीबाट पैसा कमाउन खोज्नेहरुको पक्षमा उभिने ? महत्वाकांक्षी फिल्म निर्माता र ठूला फिल्ममा लगानी गर्ने उनीहरुको प्रतिबद्धताको सुनिश्चित हुन अझै बाँकी नै छ ।

तपाईं नोलन, स्कोरसेस, जेफरसन र ल्यान्थिमोसको टोलीमा उभिन चाहनुहुन्छ वा लगातार सामग्री मात्र रिलिज गरिरहने स्ट्रिमिङ सर्भिसतर्फ जान चाहनुहुन्छ ? नोलनले आफ्नो ओस्कार भाषणमा भने झैं फिल्म कला १०० वर्षभन्दा पुरानो हो । उनले भनेका थिए– ‘कल्पना गर्नुहोस् कि त्यहाँ फिल्मको ठाउँमा चित्रकला वा नाट्यकला हुन्थे भने के हुन्थ्यो ? हामीलाई थाहा छैन यो अविश्वसनीय यात्रा यहाँबाट कहाँ गइरहेको छ ? हामीलाई थाहा छ, हामीलाई यो यात्राको लागि पानी चाहिन्छ र फायरहोस (तीव्र गतिमा पानी फ्याँक्ने स्प्रेडर)बाट पिउन असम्भव छ ।’



मल्टिमिडिया ग्यालरी


© Nepali horoscope

Comments

comments

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
Leave A Reply

Your email address will not be published.