Advertisement

हिजो राजाका सालिक ढाल्नेहरुले नै आज भन्न थाले , राजा आउँ देश बचाँउ

0 1,790

Advertisement

याेगेन्द्र खरेल

२४ कात्तिक, लिस्वाेन पाेर्चुगल । नेपालमा राजसंस्थाको आफ्नै स्वर्णिम इतिहास छ । आज गणतन्त्रका हिमायती भन्नेहरुले , गणतन्त्र स्थापनाकाे एक दशक बढी समय बितिसक्दा पनि त्यहि राजसंस्थाको पालामा स्थापित संरचनाहरुकाे दाेहन गरेर नै आफ्ना गतिविधिहरु संचालन गरेका छन । उद्योगधन्दा तिनै छन , तिनिहरुकाे नाम फेरियाे हाेला तर अवस्था झनै बेहाल छ । सडक तिनै छन , सडकहरुकाे नाम फेरियाे हाेला तर खाल्डाखुल्डी पुरिएको छैन नालि फेरिएको छैन । कलेजहरु तिनै छन , तिनिहरुकाे पनि नाम फेरियाे हाेला तर शैक्षिक तथा प्रशासनिक अबस्था झनै नाजुक छ ।

समग्रमा भन्ने हाे भने , याे गणतन्त्रको एक दशक बढिकाे समयमा , राजसंस्थाको पालाका संरचनाहरुकाे सबै कुराकाे नाम फेरियाे तर अबस्था झनै नाजुक , अस्थिर , तथा भद्रगोल बनाइएको छ । जताततै अस्तव्यस्त छ , हरेक क्षेत्रमा चरम राजनीतिकरण छ , भ्रष्टाचारले सिमा नागिसेकाे छ , नेताहरुमा निष्ठा र इमानदारीकाे खडेरि लागिरहेकाे छ , जातीय र धर्मका नाममा सामाजिक सद्भाव खलबल्याउने गतिविधिहरु बढिरहेका छन , चालू खर्च अत्यधिक छ भने बिकास खर्च निकै न्यून छ , राजनीतिक स्वार्थ पूरा गर्ने हेतुले काेहि उत्तर र काेहि पश्चिमका देशहरु संग शरणम् गर्ने परिपाटी ले वैदेशिक सम्बन्धहरुमा अस्थिरता छ , राजनीतिक दलका मुठ्ठी भर नेता कार्यकर्ताहरु बाहेक अन्य नागरिकहरु याे गणतन्त्र नामकाे ध्रुबे हात्ती देखि वाक्कदिक्क भइसकेका छन , विधि प्रति हाेईन याे व्यवस्था प्रति नै नैराश्यता बढ्दै गइरहेकाे छ , राेजगारि र अवसरकाे अभावमा सक्षम युवाहरुकाे बिदेशीने दर हरेक दिने बढ्दै छ , नागरिकहरुकाे स्वास्थ सुरक्षा गाँस वास र कपासकाे सुनिश्चितता छैन यी र यस्तै गतिविधिहरु नै नेपालकाे गणतन्त्रका उपलब्धिहरु हुन ।

२०६२/६३ काे जनआन्दोलनमा सक्रिय उपस्थिति जनाएको म एक नागरिकले याे गणतन्त्रको एक दशक पछि राजा आउ देश बचाउ´ भनेर लेख्नुपर्ला भनेर परिकल्पना पनि गरेकाे थिएन तर के गर्नु जे आशा र भराेसाका साथ जनआन्दोलनमा सहभागी भएर परिवर्तन सुनिश्चितता गरियाे आखिर तिनै आशा र भराेसामा तुसारापात भएपछि , अब अर्काे विकल्प खाज्नुकाे अरु के नै विकल्प छ र । त्यसैले उक्त जनआन्दोलनमा सक्रिय सहभागीता जनाएको म एक आम नागरिक पुनः भन्छु अब त अत्ति भाे राजा आउ देश बचाउ’ २०६२/६३ भन्दा अगाडि र २०६२/६३ भन्दा पछाडि काे नेपालकाे सामाजिक , आर्थिक , राजनीतिक र विकास सम्बन्धि विश्लेषण गर्ने हरेक नागरिकहरुले भन्न थालेका छन अब गणतन्त्रको विकल्प खाेज्नुपर्दछ र यसकाे उचित विकल्प भनेकाे पुनः राजसंस्था नै हुन सक्दछ । राजसंस्थाकाे अन्त्यपछि , एक राजा हटाइयाे र वडा कार्यलय देखि राष्ट्रपति कार्यालय सम्म गरि हजाराैकाे संख्यामा राजाहरुलाई राज्यराेहण गराइयाे । पहिले राजा काे सवारी हुन्थ्याे , राजालाई मात्र सलामी चढाइन्थ्याे , तर अहिले वडा अध्यक्ष देखि राष्ट्रपति सम्मकाे सवारी हुन्छ , पिर्के , बेच्चि कुर्सी जे छ त्यसैमा चढाएर सलामी दिइन्छ । आखिर खै त राजसंस्थाको अन्त्य भए पनि राजाहरुकाे अन्त्य भएकाे ?

आज भन्दा एक दशक अगाडि अब त अन्तिम बिदेशकाे यात्रा हाे है भन्दै अरब छिरेका पल्ला घरे बिर्खे दाइ याे गणतन्त्रकाे एक दशक अबधिमा कति पटक अेाहाेरदाेहाेर गरे हाेलान ? अब त अर्काकाे हलि बस्ने समय काे अन्त भयाे अर्काे सिजन देखि त काँध बाट हलाेजुवा बिसाउने हाे है भनेका रामु काकाले याे गणतन्त्रको एक दशकमा कति हलाेजुवा फेरे हाेलान ? अब त देश मै राेजगारि सृजना हुनेभएपछि डल्ले पनि बिदेशबाट फर्कने छ र सपरिवार संगै बस्न पाइने छ भन्ने सपना देखेकि डल्लि भाउजूले याे एक दशकमा कति पटक आँसु झार्दै डल्लेलाई एयरपोर्ट पुगेर बिदाइ गर्न विवश भएकि हाेलिन ? खाेक्दै खाेक्दै काँचा दाउराहरु चुलाेमा जाेरेर फु फु गरिरहेकि माथिल्ला घरे हजुरआमाकाे घरमा ग्यास पुग्याे कि त्यहि चुलाेमा त्यसरि नै आगाे फुक्दै हाेलिन ? सहकारी मार्फत चक्रिय ब्याजदरमा ऋण लिएर छाेराहरुलाइ विदेश पठाउने गैरे गाउँका युवाहरुकाे काँधबाट सहकारीकाे चक्रिय ब्याजदरमा लिएकाे सावा र ब्याज चुक्ता भयाे कि भएन हाेला ? २०६२/३६काे आन्दोलनका सहिद परिवारकाे अवस्था कस्ताे हाेला , तिनिहरुका परिवारका सदस्यहरुले मिठाे खान र राम्राे लाउन पाएका छन हाेला कि नाइ , आन्दोलनका घाइतेहरु कहाँ छन हाेला ,शरिरमा भएका गाेलिबारुदका छर्राहरु शरीर भित्रै कुहिए हाेलान कि अझै पाेल्दै छ हाेला ? यी र यावत यस्तै प्रश्नहरु उत्तर छ त याे गणतन्त्र संग ? यी प्रश्नहरुकाे एउटै उत्तर हाे , व्यवस्था फेरियाे अबस्थामा झनै बेहाल छ ।

२०६२/६३काे आन्दोलनमा सहभागी भई याे व्यवस्था ल्याउन म १९ दिन आन्दोलनमा सहभागी भएकाे थिए आज ती दिनहरु सम्झदा निकै हिनताबाेध हुन्छ , मलाई निकै पश्चाताप छ ती १९ दिनहरु प्रति । नेपालका निष्ठाच्युत भएका राजनीतिक दलका नेताहरुका झुटा आश्वासनमा बहकिएर तिनिहरुलाई बिश्वास गरेेर एक राजा बाट हजारौं राजाहरु बनाउने कार्यकाे आफुपनि हिस्सा भएकाे मा म सार्वजनिक रुपमा माफि माग्दछु । मलाई लाग्छ , याे व्यवस्था ल्याउन आफ्नाे जीवनकाे आहुति दिन समेत तयार भएका सहिदहरुकाे आत्माले पनि आज पश्चाताप गरिरहेका छन हाेला , उक्त आन्दोलनका घाइतेहरु जसलाई म भन्छु ज्युदा सहिदहरुले पनि आज मैले जस्तै पश्चाताप गरिरहेका छन हाेला ।

हिजाे लिस्वाेनमा एक जना कमरेड संग भेट भएकाे थियाे , उनी ३ बर्ष अगाडि बिदेशीएका रहेछन । करिब ५ बर्ष जति सशस्त्र युध्दमा भुमिगत भइ माआेवादिका संगठन विभाग तिरका कमान्ड भएका रहेछन ती कमरेड । क. अविनाश नाम बाट परिचित ती कमरेड र उनका परिवारले युध्दकालिन अवस्थामा निकै दुख भाेगेका रहेछन । उनले भन्दै थिए , राजसंस्था कै कारण देशमा बेथिति भयाे यसलाई फाल्याै र गणतन्त्र स्थापना गर्याै भने जनताकाे शासन आउँछ , सबै जनताहरुलाइ सखसुबिधा हुन्छ भन्ने भ्रममा पारिएको थियाे त्यसैले आफ्नाे र परिवारकाे ज्यानकाे बाजि राखेर युध्दमा हाेमियाे । हामिले साेचे जस्तै राजसंस्थाको बहिर्गमन संगै नामकाे गणतन्त्र आयाे तर जनताकाे शासन आउन सकेन । प्रचण्ड बाबुराम नाम गरेका केही थान नेता कार्यकर्ताहरुलाई गणतन्त्र आयाे तर म जस्ताे इमानदार कार्यकर्ता लाई गणतन्त्र आउन सकेन त्यसैले उमेर ले चालीस टेक्दै गर्दा जीवन जिउनकाे लागि प्रदेशमा संघर्ष गर्दै छु । उनले थपे मलाई निकै पछुतो लागिरहेको छ , त्याे युध्दमा हाेमिएकाेमा उर्जाशील त्याे युवा अबस्थामा लाल सलाम कमरेड भन्दै मुड्की उठाउने हातहरुले याे चालिसकाे नेराेघेराेमा परिवार पाल्न र जीवन निर्वाह गर्न भाँडा माझ्नु पर्ला भन्ने साेचेकाे थिइन । याे भन्दै गर्दा उनी निकै भावुक देखिन्थे , उनकाे मुहारमा पश्चातापका परिदृश्यहरु स्पष्ट देख्न सकिन्थ्यो ।

उनले फेरि थपे , राजा कै कारण हामी जस्ता जनताले दुख पायाै भन्दै मेरै नेतृत्वमा राजाहरुका सालिक पनि ढलायाैँ । उति बेला मैले साेचे कै थिईन , राजाकाे फलानाे सालिक भत्काउ है भन्दै आदेश दिने याे कमरेड अविनाश ले राजा आउ देश बचाउ भन्नुपर्ला भनेर , उनी फेरि भन्दै थिए म फेरि दाेहाेर्याएर भन्छु ; अब त अत्ति भाे राजा आँउ देश बचाउँ ।

नेपालका राजनीतिक दलहरुका नेताहरुका वर्तमानमा गतिबधिहरुकाे नजिबाट अवलाेकन गरेका हरकाेहिले भन्छन अब त अत्ति भाे राजा आउ देश बचाउ । हिजाे मात्र नेपाली काङ्ग्रेस का सभापति तथा देशका प्रधानमन्त्री ले राजालाई चुनाैति दिएछन खुबि भए चुनावी मैदान मा आउ । म हाम्रा सम्मानित प्रधानमन्त्री लाई बिनम्र अनुराेध गर्दछु यदि तपाईंहरुकाे खुबि छ भने एक पटक जनमत संग्रहमा जाआै राजसंस्था ठिक कि बेठिक । अन्तमा यी नेताहरुकाे लागि लगाम भनेकाे नै राजसंस्था हाे , राजसंस्था बिनाका नेपालका राजनीतिक दलहरु लगाम बिनाका घाेडा जस्तै भइरहेका छन । यिनिहरुकाे लगाम भनेकै राजसंस्था हाे । राजसंस्था भनेकाे देश र नागरिक काे मियाे रहेछ ।
जय देश जय नेपाल



मल्टिमिडिया ग्यालरी


© Nepali horoscope

Comments

comments

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
Leave A Reply

Your email address will not be published.