Advertisement

तम्घास-सिमलटारी खण्डका पुल निर्माण बर्खाअघि नसकिने

0 4

Advertisement

१४ जेठ, गुल्मी । मदन भण्डारी राजमार्ग अन्तर्गत गुल्मी जिल्लाको तम्घास–सिमलटारी खण्डमा ४ वटा पक्की पुल बर्खा अगावै नसकिने निश्चित भएको छ । राजमार्गको तम्घास सिमलटारी, पुर्कोटहुँदै प्युठानसम्म पुग्ने सडक खण्डका ४ ठाउँमा अहिले पुल निर्माण भइरहेको छ ।

५ वर्ष अगाडि नै सडक कालोपत्रे भएपनि राजमार्गको तम्घास सिमलटारी खण्डका हुलाके, धनार्जी, फूलबारी र घमिर खोला पुल नहुँदा वर्षातको समयमा यात्रुले सास्ती खेप्नुपर्ने बाध्यता छ ।

४ वटा पुल मध्ये फूलबारी र घमिर खोलामा पुल निर्माणका लागि पन्त निर्माण सेवाले निर्माणको काम गरिरहेको छ । हुलाके र धनार्जी खोलामा पुल सुनिल समीर निर्माण सेवा प्रालि तम्घास गुल्मीले निर्माण कार्य गर्दै आएको छ ।

घमिर खोलको पुल निर्माणको लागि ३ करोड १३ लाख ८४ हजारको लागत रहेको छ । फूलबारी खोलाको पुल निर्माणको लागि ३ करोड ३२ लाख ६८ हजार रुपैयाँ लागत छ । यी दुई स्थानका पुल निर्माण कार्य २०८० भदौ महिनाभित्र बनाइसक्नु पर्ने थियो । थपिएको म्याद थप २०८० चैत ८ गतेसम्म थियो ।

जेठ महिनाको दोस्रो सातासम्म यी पुलको प्रगति ७० प्रतिशतमात्रै भएको छ । घमिर खोलाको पुल १५ मिटर लम्बाई र ११ मिटर चौडाइको हुनेछ । फूलबारी खोलाको पुल २० मिटर लम्बाइ र ११ मिटर चौडाइको हुनेछ । यी दुईवटा पुलको काम ढलान सकेर एप्रोज वाल लगायतका कार्य बाँकी छ ।

धनार्जी रोधी खोलामा पुल निर्माणको लागि ७ करोड ४८ हजार र हुलाके खोलामा पुल निर्माणको लागि ५ करोड ७९ लाख ५३ हजार रुपैयाँ लागत छ । धनार्जीमा बन्ने पुल ३५ मिटर लम्बाई र ११ मिटर चौडाइको हुनेछ । यो पुल २०८० माघभित्र सकिसक्नुपर्ने थियो ।

अहिले २०८१ साल कात्तिकसम्म म्याद थपिएको छ । हालसम्म यो पुलको ७० प्रतिशतमात्रै भौतिक प्रगति भएको छ ।

यी दुइवटा पुल निर्माणको ढलानको काम सकेर एप्रोल वाल र पहुँच सडक विस्तार गर्न बाँकी छ । २ वटा पुलमा पहुँच सडक विस्तार गर्न जग्गा विवाद भएकाले काम गर्न बाँकी रहेको मदन भण्डारी आयोजना कार्यालयका इन्जिनियर दिपक विकले बताए ।

गुल्मी जिल्लाको पश्चिम क्षेत्रको अति व्यस्त मानिने यो सडकखण्डमा पुल नहुँदा वर्षातको समयमा सबैभन्दा बढी मार विरामी र शारीरिक अशक्तले खेप्दै आएका छन् ।

कोरोना महामारीको समयमा वर्षातको बेला ४ दिनसम्म खोला तर्न नसकेर एक जना बिरामीको बाटोमै मृत्यु भएको थियो । पुल नहँदा बर्सेनि सवारी साधन चालकहरुले जोखिम मोल्दै आएका छन् ।

यहाँका नागरिक यसवर्षको वर्षातसम्म पुल सञ्चालनमा आउने आशामा थिए । तर जेठको दोस्रो साता बितिसक्दा पुलका ढलान बल्ल सकिएको छ । फूलबारी र घमिर खोलामा निर्माणाधीन पुलको ढलान केही समयअघि नै सकिएको थियो भने हुलाके र धनार्जी खोलाको पुलको जेठको दोस्रो सातामात्रै सकिएको हो ।

निर्माण व्यवसायीले पटकपटक म्याद थप गरेर पुल निर्माणको काम गरिरहेका छन् । पुल निर्माणको पछिल्लो अवस्थाबारे भ्रष्टाचारविरुद्धको नागरिक निगरानी गुल्मीसहित सरकारी निकायमा प्रतिनिधिले अनुगमन गरेका थिए ।

अनुगमनपछि उनीहरुले काम गुणस्तरीय भएपनि समयमै नसकिँदा नागरिकमा गुनासा बढेको भ्रष्टाचारविरुद्धको नागरिक निगरानी गुल्मीका अध्यक्ष पदमप्रसाद पाण्डेले बताए ।

थपिएको समयमा पनि काम नसकिने देखिएपछि आयोजना कार्यालय र निर्माण व्यवसायीलाई दबाब पर्न थालेको छ । यद्यपि, असारभित्रै पुल निर्माणको काम सकेर गाडी चलाउने गरी काम भइरहेको आयोजनाका इन्जिनियर विकको जिकिर छ ।

मदन भण्डारी राजमार्गअन्तर्गत तम्घास सिमलटारी, पुर्कोट हुँदै प्यूठानसम्म पुग्ने सडक खण्डमा सिमलटारीसम्म कालोपत्रे काम ५ वर्ष पहिले एक अर्ब रुपैयाँ लागतमा बनेको हो ।



मल्टिमिडिया ग्यालरी


© Nepali horoscope

Comments

comments

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
Leave A Reply

Your email address will not be published.