Advertisement

मेटाले आफ्ना उत्पादनहरू प्रदर्शन गर्न भौतिक स्टोरहरू खोल्ने योजना गर्दै

0 402

Advertisement

२२ कात्तिक, एजेन्सी । पहिले फेसबुक भनेर चिनिने कम्पनीले मेटाको रूपमा पुन: ब्रान्ड गर्नु अघि खुद्रा स्टोरहरू खोल्ने सम्भावनाको बारेमा छलफल गरिरहेको रिपोर्ट सार्वजनिक भएको छ।

न्यु योर्क टाइम्सको रिपोर्टलाई उल्लेख गर्दै इन्ग्याजेट्सले जनाएअनुसार स्पष्ट रूपमा, ब्रिक एण्ड मोर्टार शपहरू खोल्ने बारे छलफल गत वर्ष सुरु भएको थियो। यद्यपि अन्तिम निर्णय केहि पनि भएको छैन, र परियोजना अझै पनि खारेज हुन सक्छ। यदि मेटाले भौतिक आउटलेटहरू खोलेको खण्डमा तिनीहरू कथित रूपमा अनुभव स्टोरहरू जस्तै हुनेछन् जसले मानिसहरूलाई प्रत्यक्ष खुद्रा पसलहरूको सट्टा कम्पनीको रियलिटी ल्याब्स डिभिजनद्वारा विकसित उपकरणहरूको बारेमा परिचय गराउँदछ।

ती डिभाइसहरूमा अकुलस क्वेस्ट (Oculus Quest) जो चाँडै नै मेटा क्वेस्ट हुनेछ, भर्चुअल रियालिटी हेडसेटहरू र पोर्टल ग्याजेटहरू समावेश छन्, जुन मुख्य रूपमा भिडियो कलिङका लागि डिजाइन गरिएको थियो।

स्टोरहरूले ‘स्टोरीज’ नामक अगमेन्टेड रियालिटी स्मार्ट ग्लासहरू पनि प्रदर्शन गर्न सक्छन् जुन फेसबुकले रे-ब्यानसँग मिलेर विकास गरेको थियो। द टाइम्सले देखेका कागजातहरूमा आधारित रिपोर्टअनुसार मेटाको लक्ष्य यसको स्टोरहरूमा जिज्ञासा र सामिप्यता जगाउनु हो, साथै ग्राहकहरूलाई सहज वातावरण प्रदान गर्नु हो जहाँ उनीहरूले हेडसेटहरू प्रयोग गर्दा “निर्णय मुक्त यात्रा” गर्न सक्छन्।

मेटाले आधुनिक, न्यूनतम सौन्दर्य र सूक्ष्म ब्रान्डिङ प्लेसमेन्टका साथ पसलहरूको परिकल्पना गरेको बताईएको छ।

कम्पनीले धेरै सम्भावित नामहरू विचार गरेको छ जसमा फेसबुक हब, फेसबुक कमन्स, फेसबुक इनोभेसनहरू, फेसबुक रियलिटी स्टोर र फ्रम फेसबुक छन्। यो अन्ततः ‘फेसबुक स्टोर’मा निश्चित भयो, तर त्यो प्रायः अब परिवर्तन हुनेछ किनकी कम्पनीको नाम नै परिवर्तन गरिएको छ।

यदि मेटाले यो योजनालाई अगाडि बढाएको अवस्थामा यसको पहिलो खुद्रा/अनुभव स्टोर बर्लिंगम, क्यालिफोर्नियामा अवस्थित हुनेछ, जहाँ रियलिटी ल्याबको कार्यालय छ।



मल्टिमिडिया ग्यालरी


© Nepali horoscope

Comments

comments

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
Leave A Reply

Your email address will not be published.