Advertisement

नेपालमा इनड्राइभ हाँकिरहेकी रीता

0 12

Advertisement

१३ जेठ, काठमाडाैँ ।  बिनादर्ता र अनौपचारिक रूपमा सेवा सञ्चालन गरेको भन्दै राइड हेलिङ प्लेटफर्म इनड्राइभमाथि बेलाबखत प्रश्न उठ्ने गरेका थिए । करको दायरामा नआएको र यात्रुको बिमा सुविधासमेत नभएको विषयमा पनि यो प्लाटफर्म शंकाको घेरामा थियो । नेपालमा यसका प्रतिनिधि, सम्पर्क बिन्दु र कार्यालय नहुँदा आपत्–विपत्मा के गर्ने भन्ने अन्योल हुनु स्वाभाविक पनि थियो ।

इनड्राइभ हाँकिरहेकी रीता
सरकारले औद्योगिक व्यवसाय ऐन संशोधन गर्दै राइड सेयरिङलाई सेवामूलक उद्योगको मान्यता दिएपछि इनड्राइभले नेपालमा औपचारिकसेवा सुरु गरिसकेको छ । योसँगै पश्चिम नवलपरासीकी रीता पोखरलले इनड्राइभका लागि नेपाल निर्देशकको जिम्मेवारी सम्हालेकी छन् ।

इनड्राइभ हाँकिरहेकी रीता

यी सबै अन्योल र चुनौतीहरू नहटाएसम्म र विशेषतः कम्पनी दर्ता नगरुन्जेल पर्दा पछाडि नै रहने अठोट गरेकी थिइन् रीता पोखरेलले । तर यी सबै अन्योल अन्त्य भएसँगै उनी सन्तुष्टिले धपक्क बलेको मुहारसहित इनड्राइभका लागि नेपाल निर्देशकका रूपमा बाहिर आएकी छन् । गत सोमबार इनड्राइभको एसिया प्यासिफिक कम्युनिकेसन्स प्रमुख पवित नन्दा आनन्दले रीतालाई पत्रकार सम्मेलनमा परिचय गराएकी थिइन् । लगत्तै रीताले भनिन्, ‘यतिन्जेल इनड्राइभको पछाडि को छ ? भन्ने प्रश्न थियो । अब म आएकी छु । तपाईंहरूले मलाई जहाँ भेटे पनि हात हल्लाएर बोलाउन र प्रश्न सोध्न सक्नु हुनेछ ।’

खासमा रीता इनड्राइभमा जोडिएको एक वर्ष मात्रै भयो । यो अवधिमा उनले एउटै कामका लागि सबैभन्दा धेरै मिहिनेत गरिन्, त्यो हो लबिइङ । राइड सेयरिङ सेवालाई कानुनले सम्बोधन गर्नुपर्‍यो भनेर उनले लगातार सम्बन्धित सरकारी निकायहरूलाई झकझकाइरहिन् । अन्ततः गत माघमा सरकारले औद्योगिक व्यवसाय ऐन, २०७६ संशोधन गर्दै राइड सेयरिङलाई सेवामूलक उद्योगको मान्यता दियो । ऐनको अनुसूची ८ मा क्रम संख्या ६६ थप्दै राइड सेयरिङ सेवासम्बन्धी व्यवस्था गरिएको हो ।

ऐनमा गरिएको संशोधनपश्चात् उद्योग विभागमा थन्किएका इनड्राइभका कागजपत्र फेरि खोतलिए । इनड्राइभ पाँच करोड प्रत्यक्ष वैदेशिक लगानी भित्र्याउँदै राइड सेयरिङ कम्पनीका रूपमा दर्ता भयो । ‘यो कानुन बनाउन हाम्रो पनि हात छ,’ रीता भन्छिन्, ‘कानुन बनेर इनड्राइभ दर्ता नभएसम्म बाहिर आउँदिन भन्ने थियो । म काम र नतिजा देखाउन चाहन्थें । एउटा महत्त्वपूर्ण उपलब्धिसहित बाहिर आउँदा बेग्लै आनन्द महसुस भएको छ ।’ रीताको ध्यान अब इनड्राइभको कार्यालयलाई थप व्यवस्थित बनाउनेमा केन्द्रित रहनेछ । त्यसका साथै, कम्पनीले अन्य देशमा दिइरहेका विभिन्न सुविधा नेपालमा पनि दिन मिल्ने विषयमा बजार विश्लेषण गर्ने योजना रहेको उनले बताइन् ।

रीताका अनुसार हात्तीसारस्थित इनड्राइभको कार्यालयमा हाल करिब ३० जना कर्मचारी छन् । उनीहरूले आफ्ना ग्राहक र राइडरहरूको सहायताका लागि काम गर्छन् । यात्रु र चालकसम्बन्धी कुनै समस्या आए चौबिसै घण्टा अलर्ट रहने गरी जनशक्ति व्यवस्थापन गरेको रीताको भनाइ छ । ‘दुर्घटना, झगडा, दुर्व्यवहारजस्ता घटनाबारे जानकारी आउनासाथ हामी तुरुन्तै रेस्पोन्स गर्छौं,’ पत्रकार सम्मलेनमा उनले भनेकी थिइन्, ‘प्रहरीहरूसँग पनि हामी नजिकबाट सहकार्य गर्दै आएका छौं । हिजोअस्ति मात्र पनि प्रहरीले राखेका केही प्रश्नको हामीले एक घण्टाभित्र समाधान दिएका थियौं ।’

पश्चिम नवलपरासीको सुनवलमा जन्मे–हुर्केकी हुन् रीता । उच्च शिक्षा अध्ययनका लागि उनी सन् २००९ मा बेलायत गइन् । ग्रिनविच विश्वविद्यालयमा लेखा र वित्तीय प्रशासनमा तीनवर्षे डिप्लोमा हुँदै कलेज अफ इस्ट लन्डनमा उनले संस्थागत नेतृत्व विषयमा एक्सटेन्डेड डिप्लोमा कोर्स गरिन् । त्यसपछि सन्डरल्यान्ड विश्वविद्यालयबाट व्यावसायिक प्रशासनमा स्नातकोत्तर सकेपछि उनी २०१७ मा नेपाल फर्किन् । ‘मलाई आफ्नै केही व्यवसाय गर्न मन थियो, त्यसकै लागि नेपाल आएकी थिएँ,’ उनी भन्छिन्, ‘यहाँ आएर सेवा क्षेत्रसम्बन्धी नै एउटा स्टार्टअप सुरु गरें । त्यसले मलाई धेरै पाठ सिकायो ।’

व्यवसाय छोडेर कर्पोरेट क्षेत्रमा लागेयता उनले चार/पाँच वटा कम्पनीहरूमा बिजनेस प्रमोसन अफिसरको काम गरिन् । रोजगारीसम्बन्धी अग्रणी स्टार्टअप ‘पाइ’ देखि मिडिया प्रोडक्सनसम्बन्धी लाइभ रिपोर्टिङ, आईएमई पे र वेबप्वाइन्ट सोलुसन्समा उनले बिजनेस डेभलपमेन्ट शाखाको नेतृत्व गरिसकेकी छन् । अमेरिकी कम्पनी जोर्बामा प्रोजेक्ट म्यानेजर पनि भइन् । ‘मैले जहाँ–जहाँ काम गरें, सबैमा राम्रै गरें, सबैले अहिलेसम्म सकारात्मक तरिकाले नै सम्झिरहेको पाउँछु,’ उनी भन्छिन्, ‘चुनौतीहरू जहाँ पनि हुन्छन्, त्यसलाई कसरी सामना गर्ने भन्ने महत्त्वपूर्ण कुरा हो । म त्यसमै ध्यान दिएर काम गर्छु ।’

इनड्राइभ हाल विश्वका ४६ देशमा सञ्चालनमा छ । ती देशका ७ सय ४९ सहरका एक अर्ब मानिसले यसबाट सेवा लिँदै आएका छन् । हालसम्म इनड्राइभ एप २० करोडभन्दा बढी पटक डाउनलोड भइसकेको छ । यसले राइड सेयरिङसँगै कतिपय देशमा कुरियर, कार्गो र लामो दूरीका यातायात सेवासमेत प्रदान गर्दै आएको छ । नेपालमा करिब एक वर्ष प्रयासपछि इनड्राइभ राइड सेयरिङ उद्योगका रूपमा दर्ता भएको हो । कानुनी प्रक्रिया पूरा गरेसँगै यसले औपचारिक सेवा सुरु गरेको हो । कर प्रक्रियामा जोडिएसँगै अब इनड्राइभरले चालकहरूबाट १० प्रतिशतसम्म कमिसन शुल्क लिने घोषणा गरेको छ । यात्रुले चालकलाई तिर्ने शुल्कबाट चालकले इनड्राइभलाई सर्भिस चार्ज दिनुपर्ने भएको हो ।



मल्टिमिडिया ग्यालरी


© Nepali horoscope

Comments

comments

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
Leave A Reply

Your email address will not be published.