Advertisement

३७ अर्ब लागतमा कमला-ढल्केबर-पथलैया सडक स्तरोन्नति गरिँदै, ३ वर्षमा सकिने

0 18

Advertisement

१३ फागुन, काठमाडौं । ३६ अर्ब ९२ करोड ४० लाख रुपैयाँ लागतमा महेन्द्र राजमार्गअन्तर्गतको कमला–ढल्केबर–पथलैया सडक स्तरोन्नति हुने भएको छ । १६० किमी लम्बाइ रहेको यो सडक खण्डको स्तरोन्नतिका लागि वातावरणीय प्रभाव मूल्यांक प्रतिवेदन सार्वजनिक गरिएको छ ।

भौतिक पूर्वाधार तथा यातायात मन्त्रालयअन्तर्गतको सडक विभागको विकास सहायता कार्यान्वयन महाशाखाले यो सडकको स्तरोन्नति लागि प्रस्ताव गरेको हो । सडक खण्डलाई एसियाली राजमार्गको मापदण्डअनुसार स्तरोन्नति गरिने प्रतिवेदनमा उल्लेख गरिएको छ ।

महाशाखाका उपमहानिर्देशक डा. विजय जैसीकाअनुसार विश्व बैंकको सहायतामा यो सडकलाई स्तरोन्नति गर्न लागिएको हो । महाशाखाले यो सडक खण्डलाई रणनीतिक सडकखण्डका रुपमा कनेक्टिभीटी एण्ड ट्रेड इम्प्रोजमेन्ट प्रोजेक्टअन्तर्गत विश्व बैंकको सहायतामा निर्माण गर्न लागिएको हो ।

हाल २ लेन रहेको सडकलाई ४ लेनमा स्तरोन्नति तथा निर्माण गरिने र आवश्यकताअनुसार पुलहरु पनि निर्माण गरिने महाशाखाले प्रतिवेदनमा जनाएको छ । त्यस्तै, सडकको क्षेत्राधिकार ५० मिटर राखिने छ । जसमा सडक बीचमा ४ मिटरको मिडियन र दुवैतर्फ ०.५ मिटरको कर्ब, ७ मिटरको केरिजवे, २.५ मिटरको पेभ्ड सोल्डर र नाली निर्माण गरिने प्रस्ताव गरिएको छ । त्यस्तै, मुख्य वस्ती क्षेत्रहरुमा दुवैतर्फ सोल्डरपछि ६.५ मिटरको सर्भिस रोड र २ मिटरको साइकल ट्रयाक पनि निर्माण गरिने तथा ठाउँअनुसार फुटपाथ र अन्य सुविधाहरु पनि निर्माण गरिने प्रस्ताव गरिएको छ ।

स्तरोन्नतिका लागि प्रस्तावित कमला–ढल्केबर–पथलैया सडक खण्ड सिराहा जिल्लाको कमला नदीबाट सुरु भएर बारा जिल्लाको पथलैयामा अन्त्य हुने सडक खण्ड रहेको छ ।

यो सडक खण्डअन्तर्गत मधेश प्रदेशका सिराहा, धनुषा, महोत्तरी, सलाही, रौतहट र बारा गरि ६ जिल्ला रहेका छन्, जसमा १५ नगरपालिका र १ उपमहानगरपालिका रहेका छन् ।

सडक खण्ड स्तरोन्नतिका क्रममा ६० ठाउँमा पुलहरु र १४८ ठाउँमा कल्भर्टको पनि निर्माण तथा स्तरोन्नति गरिने राखिने पनि प्रतिवेदनमा उल्लेख गरिएको छ । हाल रहेका ७६ पुलहरुमध्ये १५ पुलहरुलाई कल्भर्टमा रुपान्तरण गर्ने प्रस्ताव गरिएको छ भने कमला, बइकिया र बागमती नदिमा सिग्नेचर पुलहरु निर्माणका लागि प्रस्ताव गरिएको छ ।

त्यस्तै, २७ वटा प्रमुख जक्सनहरु, ४९ वटा बस राख्ने ठाउँ, १९ वटा सर्भिस रोड, १० वटा एनिमल क्रसिङ (जनावरले बाटो काट्ने ठाउँ) पनि निर्माण गरिने प्रस्ताव गरिएको छ । त्यस्तै, यो क्षेत्रमा हात्तिको आवतजावत हुने भएकाले अहिले रहेका ८ मध्ये ४ अण्डरपासलाई भत्काएर पुनः निर्माण गर्न प्रस्ताव गरिएको छ ।

आयोजना निर्माणका क्रममा वातावरणीय र सामाजिक व्यवस्थापनको कुल लागत १ अर्ब २ करोड १० लाख ५१ हजार ४५८ रुपैयाँ रहेको प्रतिवेदनमा उल्लेख गरिएको छ ।

जसमध्ये आयोजना निर्माणका क्रममा क्षति पुग्ने निजी संरचनाको क्षतिपूर्ति पुनर्वास कार्ययोजनाका लागि कुल लागत १ करोड ४० लाख १६ हजार ४०४ रुपैयाँ अनुमान गरिएको प्रतिवेदनमा उल्लेख गरिएको छ ।

त्यस्तै, विद्युतीय पोल सार्नका लागि १५ करोड ५४ लाख ४७ हजार, खानेपानी पाइपलाइनका लागि ८ करोड २२ लाख २६ हजार १७९ रुपैयाँ लागत आयोजना लागतमा व्यवस्था गरिएको प्रतिवेदनमा उल्लेख गरिएको छ ।

आदिवासी जनजातिको समस्यालाई सम्बोधन गर्न आयोजनाले छुट्टै आदिवासी जनजाति विकास योजना तयार गरिएको र त्यसका लागि १६ लाख ८५ हजार रुपैयाँ लागत अनुमान गरिएको प्रस्तावकले प्रतिवेदनमा उल्लेख गरेका छन् ।

प्रतिवेदनकाअनुसार सडक निर्माण तथा स्तरोन्नति सुरु भएको तीन वर्षमा यसको काम सकिनेछ ।



मल्टिमिडिया ग्यालरी


© Nepali horoscope

Comments

comments

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
Leave A Reply

Your email address will not be published.