जापानी अनलाइन सपिङ उद्योगमा प्रवेश गर्दै टिकटक

१५ वैशाख, काठमाडौं । चिनियाँ सामाजिक सञ्जाल प्लेटफर्म टिकटकले केही महिनाभित्र जापानमा अनलाइन सपिङ उद्योगमा प्रवेश गर्ने भएको निक्केई पत्रिकाले आइतबार रिपोर्ट गरेको छ।

सञ्चालनमा संलग्न स्रोतलाई उद्धृत गर्दै निक्केईले टिकटकले चाँडै जापानमा आफ्नो इ-कमर्स शाखा टिकटक शपका लागि विक्रेताहरू भर्ती गर्न तयारी गरिरहेको जनाएको छ। टिकटकले रोयटर्सको टिप्पणी अनुरोधमा तत्काल प्रतिक्रिया दिएको छैन।

टिकटक शपमा प्रयोगकर्ताहरूले लाइभ स्ट्रिममार्फत जुत्ता देखि आईशैडोसम्मका सामानहरू बेच्न सक्ने र बिक्रीमा कमीशन आर्जन गर्न सक्ने सुविधा रहेको छ, र त्यहाँ सस्तो मूल्यमा सामान उपलब्ध हुने परिचित छ।

टिकटकले आफूलाई अमेरिकाबाहिर पनि विस्तार गर्न खोजिरहेको छ, जहाँ कम्पनीले आफ्नो उपस्थितिलाई सुरक्षित गर्ने सम्झौताको पर्खाइमा रहेको छ। मार्चमा टिकटक शपले फ्रान्स, जर्मनी र इटालीका प्रयोगकर्ताहरूका लागि सेवा सुरू गर्दै युरोपमा आफ्नो विस्तार बढाएको थियो।

गत हप्ता अमेरिकी राष्ट्रपति डोनाल्ड ट्रम्पले टिकटकको भविष्यबारे सम्झौता पर्खिनुपर्ने हुन सक्छ भनेका थिए, र अमेरिका र चीनबीचको एक-अर्कालाई भन्सार शुल्क बढाउने कार्य अन्त्य हुने संकेत दिएका थिए, जसले बजारमा ठूलो प्रभाव पारेको थियो।

यसअघि ट्रम्पले अप्रिलमा दोस्रोपटक टिकटकका अमेरिकी सम्पत्तिहरू अलग गर्ने समयसीमा विस्तार गरेका थिए र सम्भावित सम्झौता अझै टेबलमा रहेको आश्वासन दिएका थिए।

अमेरिकामा करिब आधा जनसंख्याले प्रयोग गर्ने टिकटकको भविष्य अनिश्चित रहँदै आएको छ, किनकि सन् २०२४ मा दुवै पार्टीको व्यापक समर्थनमा पारित भएको कानुनले चिनियाँ मूल कम्पनी बाइटडान्सलाई जनवरी १९ भित्र टिकटक बिक्री गर्न बाध्य पारेको छ।

You May Also Like

More From Author

+ There are no comments

Add yours