०४ साउन, काठमाडौँ । अमेरिकी ई-कमर्स र प्रविधि कम्पनी अमेजनले आफ्नो क्लाउड कम्प्युटिङ डिभिजनमा सयौं कामदारहरूलाई कामबाट निकालेको छ। यद्यपि, अमेजन वेब सर्भिसेज (एडब्लुएस) मा कति कामदारहरू कटौती गरिएका छन् भन्ने ठ्याक्कै थाहा छैन।
यसअघि पनि अमेजनबाट ठूलो संख्यामा कामदारहरूलाई हटाइएको थियो।
रोयटर्सको एक रिपोर्टले यो कामबाट एडब्लुएसमा धेरै टोलीहरूलाई असर पारेको बताएको छ। यस सम्बन्धमा, अमेजनका प्रवक्ताले भने, “एडब्लुएसले विशेष टोलीहरूबाट केही भूमिकाहरू हटाउन कठिन व्यावसायिक निर्णय गरेको छ। यस्ता निर्णयहरू आवश्यक छन् किनभने हाम्रा ग्राहकहरूलाई नवीनता प्रदान गर्न लगानीसँगै थप स्रोतहरू प्रयोग गरिँदैछ।”
यस कामबाट बाहिरिएका धेरै कामदारहरूले भनेअनुसार उनीहरूको पदहरू हटाइएको बारेमा उनीहरूलाई इमेल मार्फत जानकारी गराइएको थियो।
यसले एडब्लुएसमा धेरै टोलीहरूलाई असर गरेको छ। यी टोलीहरू मध्ये एकलाई ‘विशेषज्ञ’ भनिन्छ। यो टोलीले नयाँ उत्पादन विचारहरू विकास गर्न र अवस्थित एडब्लुएस सेवाहरूको बिक्रीलाई समर्थन गर्न ग्राहकहरूसँग काम गर्दछ। हालै, अमेजनले आफ्नो पुस्तक-सम्बन्धित व्यवसायमा कर्मचारीहरू घटाएको छ।
अमेजनका सीईओ एन्डी ज्यासीको रणनीति कम्पनीमा निर्णय लिने प्रक्रियालाई गति दिनु र कामलाई अझ प्रभावकारी बनाउनु हो। अमेजनले व्यक्तिगत योगदानकर्ता र प्रबन्धकहरूको अनुपात १५ प्रतिशतले बढाउने लक्ष्य राखेको छ, जसले कर्मचारी घटाउन सकियोस्।


+ There are no comments
Add yours