राहुल गान्धी: के ब्रान्ड बन्न सफल भए?

२० फागुन, काठमाडौं । भारतमा घट्दो जाडोको बीचमा चुनावी पारा बढ्दै गएको छ । एकातिर एनडीए दिनप्रतिदिन बलियो बन्दै गएको देखिन्छ भने अर्कोतर्फ विपक्षी गठबन्धन ‘भारत’को गाँठ खुल्ला हुँदै गएको बताइएको छ ।

२०२४ को आम चुनावमा मुख्य प्रतिस्पर्धा प्रधानमन्त्री नरेन्द्र मोदीको सत्तारुढ भाजपा र ५० भन्दा कम सिटमा सिमित भएको कांग्रेस पार्टीबीच हुने देखिन्छ । र सायद यही कारण हो कि प्रधानमन्त्री मोदीले आफ्नो अधिकांश राजनीतिक भाषण नेहरू-इन्दिरा-राहुल गान्धी र कांग्रेसमा केन्द्रित गरेका छन्।

मोदी र उनको पार्टीका अन्य नेताहरूले कांग्रेस र विशेष गरी राहुल गान्धीमाथि लगातार आक्रमण गरिरहेका छन्। राहुलले पनि गान्धीको विशेष प्रकारको छवि बनाउन खोजेका छन् । प्रश्न उठ्छ, यस्तो गर्नु पछाडिको कारण के हुन सक्छ ? एउटा कारण हुनसक्छ, सत्तारुढ भाजपापछि कांग्रेस अझै पनि देशको दोस्रो ठूलो पार्टी हो। पछिल्लो लोकसभा चुनावमा कांग्रेसले कम सिट पाए पनि २० प्रतिशत मत पाएको थियो ।

कांग्रेसका वरिष्ठ नेता तारिक अन्वरले राहुल गान्धीमाथि निरन्तर राजनीतिक आक्रमणको बारेमा भने: “वर्तमानमा, राहुल गान्धी केही नेताहरू मध्ये एक हुन् जसले देशको अवस्थाको बारेमा धेरै अगाडि सोचिरहेका छन् र भाजपालाई चुनौती दिइरहेका छन्।” ब्रान्ड गुरु सन्दीप गोयलले राहुल गान्धीको विश्वास छ, “केही ठीक गर्दै हुनुहुन्छ। र यदि कांग्रेस अझै मैदानमा छ भने, यसको ठूलो कारण ‘ब्रान्ड राहुल’ हो।



मल्टिमिडिया ग्यालरी

Comments (0)
Add Comment