Advertisement

निरन्तरको झरीले यात्रा कष्टकर

0 1,444

Advertisement

१४ भदाै, बागलुङ । स्तरहीन सडक, लगातारको झरी, कतै पहिरो, कतै खाल्डाखुल्डी । यसै त वर्षायाममा कष्ट उठाउँदै यात्रा गर्नुपर्ने स्थिति छ । त्यहीँमाथि निरन्तरको वर्षात्ले यातायात सेवा झन् प्रभावित छ ।

अन्तरजिल्ला जोड्ने यहाँका ठूला राजमार्गदेखि ग्रामीणस्तरका सडकसमेत अहिले क्षतविक्षत छन् । त्यसकारण एकातिर यात्रामा जोखिम बढेको छ भने अर्कातिर समयको बर्बादी भइरहेको छ । हिउँदमा डेढदेखि दुई घण्टा लाग्ने सदरमुकाम–गलकोट यात्रा आइतबार चार घण्टा लगाएर पार गरेको जीप चालक करण नेपालीले बताउनुभयो ।

दुईदशक बढीदेखि दूरावस्था झेलिरहेको मध्यपहाडी पुष्पलाल लोकमार्गको उक्त खण्डअन्तर्गत बिहुँ, इनारपानीदेखि बागलुङ बजारसम्मको सडक सबैभन्दा नाजुक छ । चालक नेपालीले पहिरा छल्दै र हिलाम्मे सडक छिचोल्दै यात्रा गर्नुपर्ने स्थिति रहेको सुनाउनुभयो । कतिखेर पहिरो खस्ने हो, कहाँ गाडी फस्ने हो भनेर डराइडराइ हिँड्नुपर्छ उहाँले भन्नुभयो, सदरमुकामसँग जोडिएको सडक नै वर्षौंदेखि कालोपत्र हुन नसक्नु सारै दुःखद् छ । कालोपत्र भएका खण्डमा पनि वर्षायाममा पहिराले सताउने गरेको छ ।

आइतबार दिउँसो ढोरपाटन नगरपालिका–२ गरगरेमा पहिरो खस्दा केही समय लोकमार्ग अवरुद्ध भयो । अपराह्नपख पहिरो पन्छाएपछि लोकमार्ग सञ्चालन भएको बुर्तिबाङ इलाका प्रहरी कार्यालयका प्रहरी प्रमुख जयराम वन्तले बताउनुभयो ।

जिल्लालाई पूर्व–पश्चिम छिचोलेको लोकमार्ग मात्र नभएर दक्षिण भएर जाने कालीगण्डकी लोकमार्गको हालत पनि उस्तै छ । विगत डेढ महिनादेखि करिडोरमा नियमित यातायात चल्न सकेको छैन । पटकपटक पहिरो खसेर सडक अवरुद्ध हुने गरेको छ । करिडोर पनि कालोपत्र छैन । नालीलगायतका पूर्वाधार छैनन् । न नियमित मर्मत, सुधार नै हुन्छ । वर्षात् लागेसँगै सिङ्गो दक्षिण भेग यातायातको सहज पहुँचबाट बञ्चित छ ।

स्थानीय तह र गाउँ, बस्ती जोड्ने सडकको झन अवस्था बिजोग छ । विनाप्राविधिक अध्ययन मनमरी ढङ्गले खनिएका सडक त वर्षायाममा पूर्णरुपमा बन्द नै हुन्छन् । लोकमार्गमा पर्ने जिल्लाका धेरैजसो सडक कालोपत्र भए पनि बागलुङ बजारदेखि–घोडाबाँधेको २५ किमी खण्ड कच्ची छ । पटकपटक अवधि थप हुँदा पनि निर्माण कम्पनीको लापरवाहीका कारण सडक कालोपत्र हुन नसकेको हो ।

सो खण्डमा हिउँदमा धुलो र वर्षात्मा हिलो सहन सर्वसाधारण विवश छन् । केही दिनयताको झरीले त सडक झन् जीर्ण बनेको छ । यात्रामा पाइलैपिच्छे जोखिम रहेको यात्रु र चालक बताउँछन् । घोडाबाँधे–गलकोट २० किमी खण्ड केही वर्षअघि कालोपत्र भए पनि पुनः बिग्रेर पुरानै स्थितिमा पुग्न थालेको छ ।

गत वर्ष ठाउँठाउँमा भासिएको सडक पुनःनिर्माण हुन सकेको छैन । गलकोट नगरपालिका वडा नं १ र २ मा गरी चार ठाउँमा लोकमार्ग भासिएको थियो । अहिले पनि जम्दारे, भुङ्खानी, चौराहा र साइनपाटा सामुदायिक वन क्षेत्रमा जोखिम कायमै रहेको वडा नं २ का अध्यक्ष हेमन्त भण्डारीले बताउनुभयो ।

उहाँले लोकमार्ग आयोजनासँग सडकको दीर्घकालीन मर्मत र सुरक्षाका लागि आयोजना व्यवस्थापनसँग माग गरिए पनि कुनै सुनुवाइ नभएको बताउनुभयो । राष्ट्रिय गौरवको आयोजना भए पनि यसको रेखदेख र मर्मत, सुधारमा खासै ध्यान गएको देखिन्न अध्यक्ष भण्डारीले गुनासो गर्नुभयो ।

RSS Error: A feed could not be found at `https://digitalkhabar.com/?#`; the status code is `200` and content-type is `text/html`



मल्टिमिडिया ग्यालरी


© Nepali horoscope

Comments

comments

Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time
Leave A Reply

Your email address will not be published.